I have a little secret...

Discussion in 'Horse Chat' started by emali06, Oct 21, 2016.

  1. emali06

    emali06 Senior Member

    Joined:
    Sep 1, 2010
    Messages:
    9,530
    Likes Received:
    13,892
    They are so hard to find! This one is coming from Oregon and I couldn't find many or any closer. They seem to be mainly on the east side of the states.
     
  2. Arem

    Arem Senior Member

    Joined:
    Dec 17, 2009
    Messages:
    15,993
    Likes Received:
    41,434
    Silver black dun works. Silver donkey dun?

    And since she's a she it would be grulla :p
     
    emali06 likes this.
  3. emali06

    emali06 Senior Member

    Joined:
    Sep 1, 2010
    Messages:
    9,530
    Likes Received:
    13,892
    Yeah nix the silly grullo/a term. I'll just call her a silver black dun. I can't wait until she arrives. She's a bit of a bucket O parts and needs a dental badly so we will have fun with that :)
     
  4. brioche

    brioche Full Member

    Joined:
    Jun 19, 2016
    Messages:
    172
    Likes Received:
    74
    omg

    shes soooooooooo cute!!!!!!!!!
    pumpkin?
     
  5. emali06

    emali06 Senior Member

    Joined:
    Sep 1, 2010
    Messages:
    9,530
    Likes Received:
    13,892
    My mini that passed away very suddenly was named pumpkin :(
     
  6. brioche

    brioche Full Member

    Joined:
    Jun 19, 2016
    Messages:
    172
    Likes Received:
    74
    oh no :-( heartbreaking
     
  7. emali06

    emali06 Senior Member

    Joined:
    Sep 1, 2010
    Messages:
    9,530
    Likes Received:
    13,892
    Ugh the loving littles are so cute!

    IMG_4608.JPG

    IMG_4609.JPG
     
  8. mooselady

    mooselady Senior Member

    Joined:
    Sep 9, 2012
    Messages:
    10,349
    Likes Received:
    30,936
    :heartbeat::loveflag:
     
    emali06 likes this.
  9. ZipAllied

    ZipAllied Senior Member

    Joined:
    Aug 29, 2012
    Messages:
    1,026
    Likes Received:
    1,183
    She is the cutest thing ever!!! I like Odette, kinda goes with Rooster and Waylon.
     
    emali06 likes this.
  10. emali06

    emali06 Senior Member

    Joined:
    Sep 1, 2010
    Messages:
    9,530
    Likes Received:
    13,892
    I finally told my husband :rofl:

    He is such a softie. He wasn't mad at all. He was trying to be serious and make me work for it but he was smiling the whole time!
     
    palimino57, CheyAut, Varisha and 2 others like this.

Share This Page